back

Hej allihopa!
Nu är jag frisk *typ*.. Har bara jävligt ont i halsen, och är snorig. Ni kanske inte riktgt förstog inlägget innan, men jag kräktes i torsdags.. Not so funny. Och idag ska jag tvinga iväg mig att spela match.. -.- Men nu suddar vi ut dom sura minerna =D Jag var ju inte ensam, mamma var oxå magsjuk, och min syster var det veckan innan. Så igår tvingade jag först min mamma att kolla på Spirited Away ;D, Så vi satt där och glodde på den i 2 timmar.
*Till Lone: fattar inte vad du menar med killen som börjar i hennes skola? Man får inte se när hon börjar skolan?* Efter det kollade vi på Min granne Totoro, eftersom att jag tycker att Spirited away är sorglig.. >.< Så då fick vi lite "good feelings" :D Men nu måste jag packa till matchen..

/MICHL'



Hittade en bild på den "kända" kattbussen, från Totoro! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0