/M

Hejsan allihopa!
Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen.. Hatar måndagar eftersom att vi slutar halv 4! -.- Igår när jag hade kommit hem var jag med jankeh och linnea. Vi hade askul :) Sen var jag tvungen att handla.. Då handlade jag till Friluftsdagen. Vi ska ha matsäck, och jag ska göra bento :D För er som inte vet vad det är för nåt så är det japansk matlådekonst. Ni kanske har läst om det i Fokis blogg? :3 Men nu övar jag på att göra risbollar.. >.< Förresten; någon som kan göra header?
Min blogg är ju ny så behöver nån som kan sätta dit den.. Kan ju bara göra den.. xD Ska på streeten nu.. Hinner kanske skriva ikväll..

/ MICHL


Kommentarer
Postat av: Melander@playahead

jag kan fixa header:D

2010-02-16 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0