showcase

Aloha =D
Idag så kunde jag inte vara med på dansen, eftersom att jag är förkyld.. :'( Efter dansen hade vi Svenska, då spelade några i klassen upp en teater. Den var jätte rolig :) Sen hade vi matte, och efter matten hade vi lunch. Och gissa vad som händer då? Jo precis när vi kommer in (min klass), så tar maten slut?! Asso jag tycker att det är grymt dåligt att sånt händer.. Så vi fick vänta i en timme, fast matsnubben sa att det skulle ta 10 min?! Och 8orna skulle visa upp en teater för oss som var 2 timmar lång! Den skulle börja halv 1, men då fick vi vår mat?! Så Showcase fick vänta i en kvart på oss..
Tur för dom att dom var så duktiga ;D Men mamma blev lite irriterad eftersom att hon väntade utanför i en halv timme..

Men iaf, efter åkte jag och mamma till Sollentuna C. Jag köpte bara några skolgrejer.. Sen gick jag ner till bibblan! :D Jag älskar att vara i biblan (är jag den ända i min ålder som tycker om det?), Jag lånade 5,6 och 7an av Demon Diary.
DEN ÄR SÅ JÄVLA GRYM! *ursäkta svordommen, men den är verkligen bra!* Läste precis ut dom.. -.-' Det är verkligen en manga som jag rekomenderar! Någon gång när jag har tid kan jag ha "manga som michelle rekomenderar"! :D Men ojojoj vad långt innläget blev.. >.<

// MICHL



*vet inte varför det står Demon Daze?*



Och en egobild på mig så alla säger "yääy" ;D


Kommentarer
Postat av: jallish <3

Har hälsat nu, han mår bra men är ledsen :( <3

2010-02-17 @ 20:53:26
URL: http://juliaekstroms.blogg.se/
Postat av: Perrish'

Synd.. :/ <3

2010-02-20 @ 13:17:25
URL: http://michhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0